למה לשתות קפה נגרו

30/06/2012
פורסם ב: מאמרים
  1. פולי קפה ירוקים טובים יותר –  פולי הקפה שלי הם מחומר הגלם הטוב ביותר הקיים בארץ, רמות דירוג הגבוהות ביותר, פולים אחידים וטריים המספקים לי את היכולת ליצור קפה מעולה
  2.  אורך חיים – הטכניקה בה אני משתמש , נותנת לקפה זמן חיי מדף ארוך שאתם יכולים להינות מקפה טרי ללא צורך בקופסאות וואקום מיוחדות או לשים את הקפה במקפיא.
  3. קלייה ידנית – הקלייה שלי לא נשלטת על ידי מחשב אלא נקלית ידנית ומבוקרת על ידי גששי טמפרטורה מתקדמים, כל זאת כדי להבטיח חזרתיות מקלייה לקלייה.
  4. טכניקת קלייה ייחודית –  מבטיחה, שמירה על טעמי זן הקפה אך נותנת לקפה גוף וארומה מיוחדים. זמן הקלייה שלי משתנה מזן לזן ומסוג קפה לאחר (שחור, אספרסו) אך תמיד אני שומר על זמן התפתחות ארוך  ליצירת טעמים ואני לעולם לא נכנס לפיצוץ 2 , מה שמונע מרירות כבדה המאפיינת הרבה סוגי קפה. הקפה נעים לחיך אך זכיר, כלומר, לא תתבלבלו כשתשתו את הקפה שלי.
  5. נעילת טעמים – לכל זן יש את טעמיו הייחודיים  ,לכן, כל זן נקלה בנפרד ורק לאחר מכן נכנס לתערובת.
  6. קירור פולים טבעי – קירור הפולים נעשה רק ע"י אוויר , מה שמשפיע על הטעם הסופי של הפולים.
  7. תיארוך – כל קפה שיוצא מפה מתוארך לפי יום הקלייה שלו, הקפה מומלץ לשתייה כעשרה ימים מזמן הקלייה  (ניתן לשתות לפני), אולם התאריך הסופי לצריכה נקבע ע"י הצרכן. שמירה על הקפה מלחות וחום תביא לכך שהקפה מומלץ לצריכה עד כחודש וחצי מזמן הקלייה.
  8. לקפה שלי יש פנים – לבית הקלייה שלי יש פנים , נכון, אני, ויש מישהו להתקשר אליו כשיש בעיה או מחמאה,זו הייתה המטרה מלכתחילה. NEGRO זה לא סתם שם, זה שם עם אחריות לטיב המוצר שאני , גלעד שמחי, אחראי עליו.
חזרה לכתבות
עוד כתבות
matat Handcrafted by Matat
ווטסאפ
התחברות לחשבון באמצעות
התחברות באמצעות מספר טלפון
התחברות באמצעות דוא״ל וסיסמה

כתובת אימייל שגויה

הסתר סיסמה שגויה

שכחת סיסמה?

הרשם וחסוך זמן ברכישות הבאות

Error

הסתר סיסמה שגויה

כדי לאפס סיסמה לאתר, כתוב את כתובת המייל שאיתה נרשמת לאתר ולחצ/י על כפתור איפוס סיסמה

Error message here!

חזרה להתחברות