חנות קפה אינטרנטית

27/04/2012
פורסם ב: מאמרים

 

היו שאמרו שקפה צריך לטעום בכדי לקנות, אני אומר,קפה,צריך לדעת ממי קונים.

האינטרנט פתח בפני את האפשרות להכין קפה רק לפי הזמנה ללא צורך להחזיק מלאי בתצוגה,קפה שעומד ,מתיישן, סופח לחות ופשוט כל טעמיו נהרסים.

הלחות הופכת את הקפה למרקם צמיגי שיוצר בעיה למטחנת הקפה לטחון את הקפה ומתהליך של שבירת הקפה לחלקיקים ,המטחנה קורעת את הקפה לחלקיקים וכך החלקיקים גדולים יותר, קפה שספח הרבה לחות פשוט ייתקע את המטחנה.

עוד דבר שחנות הקפה באינטרנט נתנה לי זו הכנה לפי הזמנה כמו שציינתי, קפה לאחר קלייה משחרר גז co2 במשך 24 – 48 שעות, אבל מלבד זה, יש לתת לקפה לנוח ולהתייצב, אני ממליץ לפחות על 10 ימים בקיץ ולפחות 14 בחורף, השוני בין החורף לקיץ נובע מהטמפרטורה שהקפה נמצא בה, ככל שחם יותר התהליכים הכימיים שבקפה שאנו מכנים אותם בשם כולל "התישנות" ,קורים מהר יותר ולכן ההבדל בין העונות.

דבר נוסף שהרשת נותנת לחנות הקפה היא המידע הרב שאנו נחשפים אליו, פה תוכלו לקרוא ולהבין מה אתם קונים,לחקור ולדעת מהו המוצר שיכול להיות אהוב עליכם וכמובן לשאול מומחה אמיתי.

כמובן וחשוב מכל, לאחר הזמנה, הקפה מגיע אליכם עד הבית,זה כמובן אם יש לכם דוור נחמד כמו אצלנו אבל מקסימום זה נגמר בקפיצה קטנה לדואר לשם הנאה של חודש.

אין לי ספק שחנות קפה אינטרנטית היא הפתרון האידאלי למי שלא גר קרוב אלי, אלו שכן או אלו שבאים מרחוק מקבלים מכת מידע שלוקח להם קצת זמן להתעורר ממנה אבל אז הם מתחילים לפקוח את העיניים ולהבין שיש משהו אחר, מישהו שבאמת אכפת לו, כן חברים, זה אני.

תמיד כיף לי לארח אנשים שאוהבים את התחום.

בכללי אני מאמין שמתחיל להימאס לאנשים ההמוניות שבקניון או הקנייה המלאה בסופר, השווקים מתחילים להתעורר ואנשים מבינים שקנייה אצל הירקן או גבינות אצל חנות גבינות מיוחדת, זה לא בזבוז זמן, זו חוויה שבסערת החיים כבר שכחנו אותה.

אז אם לרגע שכחתם את עצמכם ואתם באמת חסרי זמן, הזמינו דרך האתר קפה שעשוי מחומרי הגלם הכי טובים בישראל,אך אם יש לכם חצי שעה פנויה, תעשו לכם טובה ופשוט תתקשרו ותבואו, קצת בלאגן אצלי אבל איך אמרו לי, ככה מתחילים.

שמח להיות פה ולעשות מה שאני אוהב כדי שלכם יהיה יותר טוב.

ביחד נחזיר את תרבות הקפה לישראל, זה שהייתה מושרשת עם קפה תקה ולנדוור הישנים ואני בטוח שעם עוד מקומות שאפילו לא שמעתי עליהם

גלעד שמחי

מומחה לקליית קפה

מוזמנים לחנות הקפה 

חזרה לכתבות
עוד כתבות
matat Handcrafted by Matat
ווטסאפ
התחברות לחשבון באמצעות
התחברות באמצעות מספר טלפון
התחברות באמצעות דוא״ל וסיסמה

כתובת אימייל שגויה

הסתר סיסמה שגויה

שכחת סיסמה?

הרשם וחסוך זמן ברכישות הבאות

Error

הסתר סיסמה שגויה

כדי לאפס סיסמה לאתר, כתוב את כתובת המייל שאיתה נרשמת לאתר ולחצ/י על כפתור איפוס סיסמה

Error message here!

חזרה להתחברות